17 juni 2011

Regn,regn,regn.......och åter regn!

 Den här gången blev det matbröd som skall avnjutas i midsommar

 65-åringen som försöker piffa upp sig

 Blågult i min trädgård

 Mera trädgård

KORGAR målade med äggtempera
"Slöjdarna har utställning och Försäjning i Visirbions Entré under midsommarveckan"







Ett Loppisfynd

Nu är jag trött på regnet! Nu vill jag ha sol så mina plantor växer och köksväxterna kommer igång. Eftersom det inte direkt finns någon lust att vara ute så kan man ju alltid blogga så är det gjort. Nu är det nedräkning till semestern. Bara två veckor kvar och däremellan är det midsommar. Det måste vara psykologiskt betingat att man blir tröttare och tröttare ju närmare semestern man kommer. Den här veckan har jag friserat mig, varit till doktorn, målat jättemycket korgar, fått tillbaka min HTC och bakat lite. Kommande helgen blir det fortsatt bak, städning m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar