19 juni 2013

Glad Midsommar!

En riktigt Glad Midsommar
önskas alla mina bloggläsare. Idag får det bli ett kort inlägg eftersom det är mycket bestyr som skall ordnas inför Midsommarhelgen. Städa både ute och inne, baka, handla m.m.
Lägger in lite bilder med text istället.

Tänk vad mycket man kan göra av rabarber - saft och betong m.m.






 Lars-Erik har börjat med trappan till glasverandans altan.

 Mina Tomatplantor i växthuset trivs. Hoppas bara på en bra sommar nu med mycket sol.

 Färdig rabarbersaft - mycket gott med citron i!

 Tovade broderade vantar till försäljning.

 Ett litet trädgårds arangemang vid källardörren.

Här kommer lite bilder från min trädgård.






 Slöjdarnas försäljning i Visirbion pågår veckan före och efter Midsommar. Jag arbetade där igår och det blev bra försäljning. Välkomna in och titta vad vi har!

 Med denna lilla blomma - Cinnia, som jag odlat från frö till blomma - vill jag önska er alla en riktigt Glad Midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar