19 februari 2014

Dagen som börjar med stort D.

Idag har jag klippt ner min väv! Det är tre långa trasmattor, se hantverksbloggen.
Senaste veckan har mest varit vävning förutom i lördags då jag hade Aloevera demonstration här hemma. Det kom 18 damer hit trots att flera sagt återbud. Tusen Tack till er alla som kom och att ni handlade också! Det var så roligt att det blev så många. Vilken tur att det finns plats. Lars-Erik eldade i glasverandan och servade alla med fika. En eloge till honom också.
I måndags började vi med slöjdcafé på Knotgården. Vi var 11 personer där. En nätt liten grupp med bara damer. Får se hur det utvecklas. Vi kommer att träffas varannan måndag mellan kl. 14.00 - 16.00. Vi har redan önskat tovning och dans på programmet.
I morgon är det andra gången av tre som jag skall på excell, datakursen. Det är inte lätt när man inte har jobbat i programmet tidigare och flera hemuppgifter har vi fått. Jag skall i alla fall få lära mig att jobba i en bokföringsmall i morgon. Får se hur det går?


Nu blir det inget mer bloggande den här gången. Hade inte tid att ta några kort i lördags och inte på Knotgården heller så jag lägger in en Aloeveraplanta som bild den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar